- Rezerwacja -

Zarezerwuj wypoczynek przez:

Internet - on-line
To najlepszy i najszybszy sposób. Sprawdź on line dostępność wolnych miejsc. Wybierz interesujący Cię termin i kliknij przycisk REZERWUJ. Uzupełnij formularz, wybierając usługi: zakwaterowanie, transport, wyżywienie, ubezpieczenie , a następnie Wypełnij dane osobowe Zgłaszającego i wszystkie dane pozostałych uczestników w formularzu rezerwacji. Następnie OBLICZ cenę, Sprawdź listę zarezerwowanych składników usługi, określ dodatkowe wymagania, Zapoznaj się z warunkami uczestnictwa, a następnie Kliknij przycisk: REZERWACJA PEŁNA, jeśli Chcesz dokonać od razu płatności on line; lub REZERWACJA WSTĘPNA, jeśli Chcesz mieć czas do namysłu i dokonać płatności przelewem.

Call Center infolinia 801 62 62 84 lub 33 813 90 00
Przez telefon, dzwoniąc do nas Podaj numer oferty (kod oferty znajdujący się tuż pod nazwą oferty), Konsultant pomoże Ci wybrać najkorzystniejszą ofertę i dokona rezerwacji dla Ciebie telefonicznie, podając na koniec rozmowy numer Twojej rezerwacji.

Zarezerwuj wypoczynek przez Internet

  • Skorzystaj z naszej wyszukiwarki ofert turystycznych on-line SART - krok 1
Strona internetowa umożliwia wyszukiwanie ofert według wielu parametrów.
Określ kryteria wyszukiwania: kierunek, termin wyjazdu, termin powrotu, rodzaj transportu, miejsce wyjazdu lub wylotu. Pośród znalezionych wyników Wybierz interesującą Cię ofertę. Wyniki wyszukiwania Możesz zawężać lub rozszerzać. Każda oferta zawiera szczegółowy opis, galerię zdjęć oraz świadczenia i program wyjazdu.

  • Rezerwacja - krok 2
Znalazłeś, wymarzony wyjazd? Zarezerwuj przez Internet! Klikając przycisk "Rezerwuj" przy wybranym terminie. To jest naprawdę proste.
Po kliknięciu "Rezerwuj" Turysta kierowany jest do formularza rezerwacyjnego, w którym należy potwierdzić termin wyjazdu, ilość uczestników.

  • Rezerwacja - krok 3
Po wybraniu terminu i ilości uczestników, system rezerwacyjny wygeneruje karty zgłoszenia dla każdego uczestnika.
Należy wprowadzić dane osobowe uczestników: imię, nazwisko, adres, kod pocztowy, miejscowość, telefon kontaktowy, email, datę urodzenia oraz wybrać odpowiednie usługi jak: transport, wyżywienie i inne świadczenia dla każdego uczestnika.
Po wypełnieniu danych należy kliknąć przycisk: "Oblicz cenę"

  • Rezerwacja - krok 4
Na tej stronie otrzymasz informację: o wybranej ofercie, dla kogo została zarezerwowana, jakie świadczenia zostały wybrane. Sprawdź czy wszystko się zgadza. Jeśli tak, to zapoznaj się z warunkami uczestnictwa, potwierdź je i naciśnij przycisk "Rezerwacja wstępna".

  • Po dokonaniu rezerwacji - krok 5
Poczekaj aż wygeneruje się numer rezerwacji - zapamiętaj ten numer lub zapisz. Poczekaj, aż wygeneruje się wydruk rezerwacji.

Przesłanie dokumentów rezerwacji

Po dokonaniu rezerwacji on line Otrzymasz dokumenty do wydruku: umowę zgłoszenie, Ogólne Warunki Uczestnictwa oraz ogólne Warunki Ubezpieczenia. Wydrukuj umowę w 2 egzemplarzach, Podpisz i Odeślij na nasz adres lub zeskanowany dokument umieść w panelu klienta. Umowa podpisana przez nas zostanie do Ciebie odesłana w ciągu 3 dni lub zostanie umieszczona w panelu klienta.

Dodatkowe usługi w Twoim Panelu

Do dyspozycji masz Twój panel, w którym możesz komunikować się z Organizatorem, otworzyć i wydrukować umowę zgłoszenie, dokonać płatności online oraz komunikować się z Organizatorem przez formularz, SMS, pocztę elektroniczną oraz internetowy telefon Organizatora. W Twoim panelu generują się również dokumenty podróży oraz inne informacje, które możesz pobrać w formacie PDF.
Jeśli dokonasz płatności przelewem możesz w twoim panelu dołączyć potwierdzenie zapłaty, możesz również podpisać elektronicznie umowę i dołączyć do panelu.
Możesz całą korespondencję prowadzić przez twój panel Turysty.
Jeśli podasz numer telefonu komórkowego otrzymasz potwierdzenie rezerwacji z jej numerem SMS.
Jeśli podasz adres poczty elektronicznej otrzymasz na Twój e-mail potwierdzenie rezerwacji i inne informacje.
Pamiętaj, że do momentu zapłaty Twoja rezerwacja jest wstępna. Czas tzw. "życia rezerwacji wstępnej" uzależniony jest od terminu wyjazdu. Jeśli wyjazd jest za minimum 30 dni, zwykle masz czas 5 dni na decyzję o płatności. Jeśli jest to oferta "last minute" decyduje o tym Twój opiekun, który w panelu określa czas "życia rezerwacji wstępnej".
Po otrzymaniu wpłaty na konto Organizatora rezerwacja zostaje potwierdzona, a Turysta ma możliwość wydruku potwierdzenia rezerwacji i innych dokumentów podróży oraz potwierdzenia wpłaty, że została dokonana i wpłynęła na konto bankowe Organizatora. Wydruk faktury VAT jest możliwy po zakończeniu usługi. Jeśli dane na fakturze VAT mają być inne lub faktura ma być podzielona na każdego Uczestnika należy zaznaczyć to w Twoim Panelu.

Płatność

Przelew on-line
przelew on-line - najczęściej wybierany sposób przy ofertach last minute
Akceptujemy płatność e-przelewami: mBank, Multibank, BZWBK, Pekao, Credit Agricole, Inteligo, PKO, Nordea, Bank BPH, Nordea, ING Bank Śląski, Eurobank, Meritum Bank, Bank BGŻ, Citi Handlowy, Kredyt Bank, Polbank EFG, Raiffeisen Bank, Deutsche Bank, Millenium Bank, Invest-Bank, Getin Bank, Bank Pocztowy, Alior Bank.

Płatności online Visa, MasterCard
Karta kredytowa - wybierany w przypadku ofert last minute i ostatnich miejsc.
Wygodny, szybki sposób płatności zaliczki bądź całości należności bezpośrednio po dokonaniu rezerwacji. Akceptujemy płatność kartami: Visa, MasterCard, Diners Club, Polcard.
Systemy autoryzacji kart płatniczych gwarantują najwyższy poziom bezpieczeństwa.
Wysokie bezpieczeństwo dla transakcji kartowych zapewniane jest przez zastosowanie silnych zabezpieczeń transakcji - 3D Secure (Verified by VISA oraz MasterCard SecureCode), SSL 128 bitów (Secure Sockets Layer).

Przelew tradycyjny
Przelew tradycyjny - najlepszy i najbezpieczniejszy system płatności.
Prosimy o dokonywanie płatności tylko w renomowanych bankach, potwierdzenie rezerwacji wymaga zaksięgowania środków na naszym koncie

Uwaga: Prześlij do nas potwierdzenie przelewu na adres: biuro@travelgroup.pl bądź faksem na numer: 33 816 10 42

Potwierdzenie rezerwacji

Po zaksięgowaniu płatności na koncie Travelgroup Otrzymasz mailem potwierdzenie rezerwacji. Potwierdzenie to upoważnia do uczestnictwa w imprezie turystycznej autokarem lub samolotem. W przypadku dojazdu własnego Otrzymasz voucher podróżny z treścią "zapłacono", który upoważnia Cię do świadczeń zawartych w tym dokumencie podróży.

Potwierdzenie godzin wyjazdu - wyjazdy autokarem lub samolotem

Uwaga: 24 godziny przed planowanym wylotem Sprawdź aktualny rozkład lotów na stronie internetowej bądź skontaktuj się z Call Center w celu potwierdzenia godzin przelotów.
W przypadku jakiejkolwiek wątpliwości korzystaj zawsze z pomocy pilota, rezydenta lub Call Center, zarówno przed podróżą, w czasie podróży, jak i po zakończeniu podróży.